Jak zaplanować dekarbonizację w przedsiębiorstwie?
Czy zagadnienia powiązane z #ESG i #dekarbonizacją słusznie kojarzą się z ogromnymi kosztami?
Z naszych doświadczeń i doświadczeń firmy AdREM wynika, że niekoniecznie. Istnieje mnóstwo rozwiązań, które po prostu – są dobrymi inwestycjami, gwarantującymi szybki zwrot z inwestycji. Takie przedsięwzięcia pozwalają na szybkie uwolnienie środków na kolejne działania.
Ustalenie priorytetów, małych kroków w dekarbonizacji daje spokój i pomaga uniknąć nietrafionych inwestycji. Kluczem jest balans pomiędzy kosztami – nie chodzi o to, by zdekarbonizować się do zera i zajechać firmę. Małe kroki, regularne raporty dają niewyobrażalny efekt. ~ mówi Joanna Cembrowicz, z firmy AdREM
W drugim odcinku, poświęconym mądrej strategii dekarbonizacyjnej porozmawiamy o tym:
🔵 dlaczego polskie firmy uciekają od dekarbonizacji?
🔵 dlaczego rozpoczynanie planu dekarbonizacji od dotacji unijnej jest złym pomysłem?
🔵 czy istnieje jeden, sprawdzony przepis na strategię dekarbonizacji?
🔵 gdzie szukać wsparcia w planowaniu działań dekarbonizacyjnych?
🔵 kto odpowiada za zaproponowanie działań dekarbonizacyjnych?
🔵 jakie są przykłady skutecznych działań dekarbonizacyjnych?
Rozmowę prowadzi Maciej Szott – specjalista ds. efektywności energetycznej w Luxon LED z 16-letnim doświadczeniem. Natomiast gościem jest Joanna Cembrowicz – współzałożycielka firmy Adrem z 25 – letnim doświadczeniem w takich firmach jak ABB, Alstom czy Volvo. Joanna wraz z zespołem preferuje najbardziej kompleksową usługę wdrożenia wymagań ESG na rynku, a jej misją jest ułatwienie firmom zrozumienia i wdrożenia zasad zrównoważonego rozwoju.
Zobacz inne cykle video rozmów
Solidna dawka praktycznej wiedzy w przystępnej formie