Cześć wszystkim,

chcieliśmy upewnić się, że w pełni zdajesz sobie sprawę z tego, w jaki sposób Luxon LED działa zgodnie z ustawą RODO.

Oto niektóre z działań, które podjęliśmy, aby zapewnić zgodność z naszymi zasadami:

Bezpieczeństwo

Od zawsze bardzo poważnie podchodzimy do bezpieczeństwa danych. Jak dotąd jedynymi wrażliwymi danymi, które przechowujemy są poświadczenia dostępu API. Jest szyfrowany i jest zawsze przesyłany tylko za pomocą bezpiecznego połączenia HTTP (https).

Jednak już od 25 maja poprawiamy się jeszcze bardziej pod względem bezpieczeństwa. Nie będziemy przechowywać żadnych poświadczeń dostępu po naszej stronie. Co sprawi, że naruszenie danych będzie prawie niemożliwe, nawet w przypadku, gdy nasz system zostanie naruszony, twoje dane są w zasadzie poza równaniem, ponieważ dostęp do niego mają tylko komputery.
Przechowujemy tylko nie dającą się odszyfrować część danych uwierzytelniających do celów uwierzytelniania oraz twoją pocztę e-mail i domenę (w niektórych przypadkach).

Zachowanie dzienników i statystyk użytkowania

Aby usprawnić i rozwiązać problemy z usługą, przechowujemy różne dzienniki systemowe. Teraz zniszczymy dzienniki po 3 miesiącach od daty pobrania. Nigdy nie używamy dzienników systemu do niczego innego niż monitorowanie lub debugowanie.
Informacje o statystykach użytkowania zostaną usunięte w ciągu miesiąca po tym, jak użytkownik zrezygnuje z subskrypcji usługi.

Przenośność danych

GDPR daje każdemu użytkownikowi prawo do pobierania wszelkich danych, które dostarcza do usługi. Możesz zażądać wszystkich danych związanych z Twoim kontem pod adresem Admin@luxon.pl , twoja prośba zostanie przetworzona w ciągu maksymalnie 72 godzin.

Procesory stron trzecich

Dbamy o to, aby korzystać wyłącznie z usług stron trzecich zgodnych z RODO.
Obecnie Luxon LED używa programu Pipedrive do przetwarzania danych naszych klientów zgodnie z RODO.

Prawo do “bycia zapomnianym”

Zawsze możesz skontaktować się z nami pod adresem: admin@luxon.pl ,prosząc o usunięcie wszystkich danych. Po niezbędnych procedurach uwierzytelniania wszystkie dane związane z Twoim kontem zostaną usunięte. Nawet jeśli nie poprosisz o usunięcie, zostanie to zrobione po miesiącu anulowania subskrypcji usługi.

Jakieś inne pytania?

Prosimy zadać dowolne pytanie, nie mamy absolutnie nic do ukrycia i
zobowiązujemy się do zachowania przejrzystości w naszych zasadach dotyczących danych. Możesz skontaktować się z nami pod adresem: admin@luxon.pl.