Oprawy i lampy LED dla sieci handlowych
Oprawy LED dla sieci handlowych od Luxon to nowoczesne i stylowe rozwiązania. Idealnie nadają się do atrakcyjnych i funkcjonalnych przestrzeni zakupowych.
Nasze rozwiązania oświetleniowe wpływają na komfort klientów i sprzyjają sprzedaży. Ponadto zapewniają doskonałą jakość światła oraz efektywność świetlną, która przekłada się na realne oszczędności energii.
Oprawy i lampy dla sieci handlowych
Wybór oświetlenia to coś innego niż zakup nowego t-shirtu, czajnika czy dywanu. To niejednokrotnie inwestycja na lata, dlatego oświetlenie musi być dostosowane do specyfiki salonów czy też sklepów Twojej sieci.
Bez obaw – nasi eksperci już od samego początku pomogą Ci dobrać oprawy LED do specyfiki Twojego środowiska. W ofercie posiadamy wiele rodzajów opraw, dzięki czemu możemy zapewnić doskonałą jakość światła bez względu na wysokość czy szerokość obiektu.
Rodzaje oprawy i lampy dla sieci handlowych
Na oświetlenie dla sieci handlowych składa się wiele rodzajów opraw i lamp dostosowanych do różnorodnych zastosowań. Mowa tu o panelach LED, downlightach oraz oprawach liniowych.
Stanowią one kluczowe rozwiązania, dla stworzenia efektywnych i atrakcyjnych przestrzeni handlowych. Przyjrzyj się poszczególnym kategoriom, a w razie pytań – skorzystaj z poniższego formularza.
Oprawy liniowe
Oprawy liniowe stanowią wszechstronne rozwiązanie. Doskonale nadają się zarówno do oświetlenia ogólnego, jak i punktowego w przestrzeniach handlowych.
Ich elastyczność pozwala na wykreowanie spersonalizowanych układów świetlnych. Lampy te wspomagają w sklepach zarówno aspekty estetyczne, jak i praktyczne.
Systemy liniowe
Systemy liniowe, wraz z dostępnymi akcesoriami, pozwalają na jeszcze większą elastyczność. Za ich pomocą możliwe jest tworzenie spersonalizowanych układów świetlnych.
Panele LED
Panele LED są doskonałym wyborem do ogólnego oświetlenia wnętrz handlowych, gdzie istnieje potrzeba równomiernego i intensywnego, rozproszonego światła.
Ponadto skutecznie podnoszą walory wizualne i efektywność oświetlenia. A to wszystko dzięki wysokiej jasności oraz oszczędności energii.
Downlighty
Downlighty, z racji swojego ukierunkowanego światła, są idealne do oświetlenia punktowego. Ich subtelny design harmonizuje z estetyką sklepów, a także zapewnia efektywne oświetlenie, które podkreśla walory produktów i tworzy przyjemną atmosferę zakupową.
Potrzebujesz pomocy w wyborze oświetlenia?
Napisz do nas lub zadzwoń, chętnie doradzimy
Patrycja
Doradca ds. oświetlenia
Zadzwoń teraz
+48 71 382 26 36
poniedziałek- piątek 9.00 - 16.00
Szukasz jeszcze więcej eksperckiej wiedzy o oświetleniu LED?
Jako producent opraw LED nieustannie dostarczamy naszym klientom aktualnej wiedzy na temat oświetlenia. Specjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy wybrane artykuły, dzięki którym dowiesz się więcej o oświetleniu dla sieci handlowych i sklepów wielkopowierzchniowych ⤵
Jak oświetlić dobrze ekspozycję sklepu?
Oświetlenie ekspozycji jest kluczowym aspektem związanym z prezentowaniem produktów. Zakupy w obiektach handlowych zazwyczaj wiążą się z wykorzystaniem zmysłów, najważniejszym z nich w tym przypadku jest wzrok.
Jak dobrać oświetlenie do sklepów?
Oświetlenie sklepu spożywczego, odzieżowego, czy takiego z artykułami przemysłowymi pełni ogromne znaczenie. Proces dobierania i projektowania systemu oświetleniowego do przestrzeni handlowych należy rozpocząć od rozpoznania charakteru prowadzonej działalności oraz wystawianych w nich produktów.
Wpływ oświetlenia sklepów na decyzje zakupowe
Czy oświetlenie sklepu może wpływać na wzrost sprzedaży? – to pytanie powinien postawić sobie każdy przedsiębiorca oferujący artykuły, których nabywcami są klienci bezpośredni. Właściciele obiektów handlowych, w tym sklepów spożywczych czy drogerii, także butików i innych salonów sprzedaży, próbują różnych sposobów, żeby zainteresować swoimi produktami potencjalnych klientów.
Jak zwiększyć sprzedaż za pomocą oświetlenia?
Ekspozycja produktów na wystawach sklepowych, ladach wydawniczych czy w samym salonie handlowym szczególnie wpływa na ich odbiór przez klientów, co bezpośrednio rzutuje na sprzedaż. Dlatego ważne jest odpowiednie podkreślenie atrybutów oferowanych artykułów.